Seniorit Eduskuntavierailulla

Loviisan seniorien tutustumisretki Eduskuntaan ja Luonnontieteelliseen museoon 8.5.

Loviisan seniorien kulttuurimatkavastaava Tuija Lindholm järjesti 8.5. tutustumisretken Eduskuntaan ja Luonnontieteelliseen museoon.
Retki aloitettiin lounaalla Ravintola Pääpostissa ja sieltä jatkettiin Luonnontieteelliseen museoon. Museossa oli parin tunnin tutustuminen talon runsaisiin ja upeisiin kokoelmiin. Museossa oli esillä myös konservoitu mursu, josta tuli kuuluisa rantauduttuaan Haminaan.

Museosta suuntasimme Eduskuntataloon. Tiukan turvatarkastuksen jälkeen meidät johdatettiin Kokoomuksen ryhmähuoneeseen, jossa kansanedustajat Mia Laiho ja Otto Andersson jo odottivat meitä. Molemmat esittivät lyhyen katsauksen viime aikojen tapahtumista ja vastasivat senioreiden tekemiin visaisiin kysymyksiin.
Ryhmäkuvassa seniorit olivat yhdessä kansanedustajien Mia Laihon ja Otto Anderssonin kanssa. Käynnin lopuksi meille esiteltiin Eduskuntataloa. Käytiin katsomassa mm istuntosalia ja upeaa Valtiosalia. Päivä oli pitkä mutta antoisa.