Kokemäen seniorit olivat mukana oman kunnan markkinoilla

Kokemäen seniorit olivat mukana 25.5. Kokemäkipäivässä, joka oli tarkoitettu kaikenikäisille ihmiselle lapsista vanhuksiin

Kokemäellä vietettiin Kokemäki-päivää 25.5.2024, jossa esittelimme omaa toimintaamme ja järjestimme mm. arpajaiset. Jos lapsiperheelle ei arpaonni osunut, annettiin lapsille kirja senioreitten varastoista. Lämpimän sään vuoksi ilmainen mehutarjoilu ja varjoisat istumapaikat houkuttelivat paikalle runsaasti vierailijoita. Jaoimme tapahtumaa varten painettua uutta esitettä, Patinalehteä ja kerroimme yhdistyksen toiminnasta, jonka tavoitteena on edistää ikäihmisten mielen ja kehon hyvinvointia.

Tapahtuman järjestelyihin osallistui Kokemäen kaupungin lisäksi seurakunta ja runsas joukko muita yhdistyksiä, yrityksiä, ja yksityishenkilöitä.Tarjolla oli monenlaisia musiikkiesityksiä, jokiristeilyä, luontopolkua, joogaa, kauneudenhoitoa ja torimyyntiä. Lapsille oli runsaasti omaa ohjelmaa kuten uuden Liikennepuiston avajaiset. Monipuolinen ohjelma ja aurinkoinen sää houkuttelivat paikalle paljon ihmisiä ja saatoimme kertoa toiminnastamme uusille kohderyhmille.