Kesäistä toimintaa mielenvirkistykseksi Länsi-Vantaalla

Me Länsi-Vantaan kansalliset seniorit kokoonnuimme elokuun viimeisenä keskiviikkona Buldersin majalle Vantaanjoen rantaan uuden kesäkerhomme kauden pä

Kesäkausi on ohitse ja syksyn toimintamme on tätä lukiessanne jo hyvässä vauhdissa. Meillä täällä läntisellä Vantaalla toimintaa oli kuitenkin myös koko kuluneen kesän ajan. Elokuvakerhomme ja tiistaiset yhteiset kahvitteluhetkemme, suositut Pulinakahvimme, jatkuivat koko kesän ajan. Uutena toimintana ryhdyimme järjestämään kesäkerhon tapaamisia Vantaan kaupungin omistamalla Buldersin majalla kauniissa ympäristössä. Tapaamisemme olivat vapaamuotoisia tilaisuuksia, joissa vaihdettiin kuulumisia, parannettiin maailmaa, heitettiin tikkaa, grillattiin ja nautittiin pöydän antimista, meillä oli näet keskiviikkoisin nyyttikestit luonnon helmassa.

Kauden päätteeksi järjestimme kerhomme kaikkien aikojen ihka ensimmäiset perinteiset Venetsialaiset. Kaikkea muuta oli ohjelmassa paitsi ilotulitus. Sen me korvasimme iloisella yhdessäololla ja ilosella naurulla.

Kauniin kesän yhteisistä tapaamisista jäi taas mieleen asioita, joita on sitten vanhempana mukava muistella.