Järvenpään seniorit Hirvihaaran kartanossa Mäntsälässä

Järvenpään kansalliset seniorit viettivät kevätkauden 2024 päätöstä perinteisellä lounaalla.

Hirvihaaran kartanoon saapui runsaat 80 jäsentä juhlistamaan tilaisuutta. Yhdistyksen varapuheenjohtaja Lars-Erik Wilskman toivotti osallistujat tervetulleiksi. Tilaisuudessa palkittiin ansioituneita jäseniämme Senioriliiton kultaisella ansiomerkillä. Yhdistyksemme jäsen Senioriliiton varapuheenjohtaja Paavo Peltosaari jakoi ansiomerkit Mirja Vakkurille, Pekka Raittilalle ja Jukka Virkille. Yhdistyksen sihteeri Pirjo Elfving ojensi punaiset ruusut palkituille. Monipuolinen, herkullinen lounaspöytä jälkiruokineen sekä henkilökunta erinomaisine palveluineen saivat paljon kiitosta. Kuulimme myös Hirvihaaran kartanon mielenkiintoisesta historiasta ja omistajavaihdoksista aina 1900 luvun alusta lähtien. Nykyisin kartanossa toimii kokoushotelli kokoustiloineen. Myöhemmin rakennettu Lasipaviljonki tarjoaa tilan vaikkapa seminaareille. Luonnon ympäröimä upea Hirvihaaran Kartano on myös suosittu juhlien ja häidenpitopaikka.