Helena Schmidt Uudenmaan kansallisen senioripiirin 5000. jäsen

Helena Schmidt liittyi Leppävaaran senioreihin 29.3.2024 ollen Uudenmaan senioripiirin 5000. jäsen.

Ensimmäisessä yhdistystapahtumassaan, Tiimassa, Leppävaaran seniorit ry:n uusi jäsen, Helena Schmidt, sai yllätyksekseen kuulla olevansa Uudenmaan kansallisen senioripiirin 5000. jäsen! Piirin hallituksen jäsen, Leppävaaran yhdistyksen puheenjohtaja Riitta Okka ja yhdistyksen varapuheenjohtaja Ritva Tauriainen kukittivat hänet.

Helena liittyi senioreihin huomattuaan Facebookissa Senioriliiton julkaisuja, mitkä saivat hänet kiinnostumaan toiminnastamme. Erityisesti hän haluaa tutustua uusiin ihmisiin sekä osallistua tapahtumiin ja retkiin. Ensimmäisten viikkojen kokemuksien pohjalta Helena on yllättynyt senioreiden toiminnan laajuudesta ja monipuolisuudesta. ”Yhdistyksen oman toiminnan lisäksi olen näin alussa tutustunut netin kautta myös senioripiirin ja -liiton toimintaan”, kertoi Helena.

Uudenmaan kansallisen senioripiiri on Senioriliiton ylivoimaisesti suurin piiri, jonka perustamisesta tulee lähiaikoina 40 vuotta. Nykyisin siihen kuuluu 18 aktiivisesti toimivaa yhdistystä.