Heinolan senioreiden kevätretki

Senioriliiton kutsusta yhdistyksiä järjestämään liikuntatapahtuma innostuimme järjestämään yhdistyksen oman liikuntatapahtuman 16.5 teeman mukaisesti ”Elämäniloa ja voimaa”.

Tapahtumasta teimme julkisen ilmoittamalla siitä kaupungin ”Tapahtuma” verkkosivuilla. Tarkoituksemme on tuoda näkyvyyttä ja hankkia samalla uusia jäseniä.
Liikuntaan yhdistettiin yhdessäoloa ja mukavaa tekemistä. Kävellen ja osa pyöräillen 2,5 kilometrin matka taittui kivasti mukaillen upeaa Kymenvirran rantaviivaa pitkin kauniille Heinäsaaren Camping alueelle. Perillä odotti hyvä hiillos kunniapuheenjohtaja Kari Kauppisen toimiessa ”kipinämikkona”. Grillin katoksessa nautimme eväitämme ja paisteltiin makkaraa. Päivän päätteeksi nautimme vielä kahvit alueen Heikku kahvilassa. Seurasimme kevään etenemistä ja kuuntelimme muuttolintujen laulamista. Lämmin lähes helteinen sää suosi meitä mikä kirvoitti puheen, ilon sekä antoi voimaa. Palasimme samaa reittiä kotiinpäin kiitollisin mielin. Toivottelimme hyvää kesää.