Jäsenrekisterin käyttöoikeudet

Kuka pääsee käyttämään Kilta-jäsenrekisteri- ja tapahtumahallintaohjelmaa?
Vain henkilöt joilla on yhdistyksessä alla lueteltu luottamustehtävä, joka on merkitty Kilta-jäsenrekisteriin, pääsee käyttämään jäsenrekisteri Kiltaa. Tehtävän pitää olla voimassa ja se pitää merkitä oikealla tavalla jäsenrekisteri Kiltaan.

Käyttäjäoikeudet paikallisyhdistyksissä

Luottamustehtävä

Käyttäjäoikeustaso

Mitä voi tehdä

kerhon ohjaaja

tapahtumakäyttäjä

tapahtumavastaava

Tapahtumakäyttäjä

Voi tehdä tapahtumia ja viestiä omaan tapahtumaan osallistujille.

varapuheenjohtaja

digiseniori

kerhotoiminnan vastaava

koulutusvastaava

kulttuurivastaava

liikuntavastaava

vapaaehtoistoiminnan vastaava

Lukuoikeus

Pääsee näkemään jäsenten tiedot. Pystyy lähettämään sähköpostia ja ottamaan tarrat. Pystyy katsomaan raportteja ja tekemään tapahtumia sekä seuraamaan tapahtumaan ilmoittautuneita.

tiedottaja

matkavastaava

Lukuoikeus ja tekstiviestioikeus

Pääsee näkemään jäsenten tiedot. Pystyy lähettämään sähköpostia, tekstiviestejä (jos ostettu) ja ottamaan tarrat. Pystyy katsomaan raportteja ja tekemään tapahtumia sekä seuraamaan tapahtumaan ilmoittautuneita.

jäsenrekisterivastaava

ja varajäsenrekisteri-vastaava

Muokkausoikeudet

Pääsee näkemään ja muokkaamaan jäsenten tietoja. Voi liittää uuden jäsenen ja päättää olemassa olevan jäsenyyden. Pystyy lähettämään sähköpostia, tekstiviestejä (jos ostettu) ja ottamaan tarrat. Pystyy katsomaan raportteja ja tekemään tapahtumia sekä seuraamaan tapahtumaan ilmoittautuneita. Käsittelee käsittele-toiminnon alta tulleita jäsenten kysymyksiä sekä yhdistykseen tulleita jäsenhakemuksia. Saa näistä heräteviestin.

sihteeri

varasihteeri

taloudenhoitaja

varataloudenhoitaja

Talousoikeudet

Pääsee näkemään ja muokkaamaan jäsenten tietoja. Pystyy lähettämään sähköpostia, tekstiviestejä (jos ostettu) ja ottamaan tarrat. Pystyy katsomaan raportteja ja tekemään tapahtumia sekä seuraamaan tapahtumaan ilmoittautuneita. Käsittelee käsittele-toiminnon alta tulleita jäsenten kysymyksiä ja näkee jäsenhakemukset. Saa näistä heräteviestin.  Muokkaa yhdistyksen tietoja, laittaa pöytäkirjat, lähettää laskut ja seuraa/kohdistaa laskuja reskontrassa.