Uusi jäsenetu senioreille Lakihelpiltä!

Kansallinen senioriliitto ry ja Lakihelppi aloittavat yhteistyön! Yhteistyössä Lakihelppi tarjoaa Senioriliiton jäsenille lakipalveluita jäsenhintaan.

Lakihelppi (lakihelppi.com)

Chattaa tai keskustele juristin kanssa puhelimitse kiinteään hintaan.

Voit myös hankkia juristin tarpeisiisi laatiman asiakirjan edullisesti ja ilman ajanvarausta. Emme ole sopimuskone, vaan meillä jokainen asiakirja laaditaan aina juristin toimesta.

-20% alennusta lakipalveluista

Senioriliiton jäsenenä olet oikeutettu 20 % alennukseen kaikista Lakihelpin lakipalveluista osoitteessa lakihelppi.com. Katso jäsensivuilta kuinka edun voi hyödyntää klikkaamalla tästä (salasanan jäsensivuille löydät jäsenviestistä tai jäsenkorttiapplikaatiosta kohdasta valtakunnalliset jäsenedut)!

Miten homma toimii?

Lakihelpillä pääset chattailemaan tai keskustelemaan juristin kanssa mistä käsin haluat ja saat  tilattua asiakirjat ilman ajanvarausta. Yhdistämme sinut asiaasi erikoistuneeseen juristiin eikä loppulaskua tarvitse pelätä, sillä tiedät hinnat aina etukäteen.

Suosituimmat palvelut

• Testamentti 160 € (norm. hinta 200 €)
  • Edunvalvontavaltuutus 156 € (norm. hinta 195 €)
  • Puhelinaika juristille 96 € (norm. hinta 120 €)