Senioriyhdistyksen jäsen! Nyt voit ottaa käyttöön SenioriApin!

Senioriyhdistysten jäsenten oma ja monipuolinen jäsenpalvelu on nyt julkaistu! Katso kirjautumis- ja asennusohjeet alta! JOs kohtaat ongelmia asennuksessa, ole yhteydessä omaan paikallisyhdistykseesi.

Laajemmat ohjeet ja ajankohtaiset tiedot SenioriApista löydät klikkaamalla tästä!

Miten kirjaudun sisään SenioriAppiin?

1. Lue ohje kirjautumisesta tarkkaan kokonaan läpi ja etene vasta sitten. Ensikirjautuminen tapahtuu jäsenteitoihisi merkatun sähköpostin avulla.
  2. Kirjautumiseen tarvitset joko oman jäsennumerosi tai jäsenrekisteriin merkatun sähköpostiosoitteesi. Jäsennumeron voit löytää esimerkiksi Patina-lehden takaa osoitetiedoistasi tai senioriliiton lähettämästä jäsensähköpostista. Jos et muista jäsentietoihisi tallennettua s-postiosoitetta, ole yhteydessä omaan paikallisyhdistykseesi.
  3. Kun kirjaudut ensimmäistä kertaa TAI olet unohtanut salasanasi TAI tunnuksesi on lukittu, voit tilata uuden salasanan siihen sähköpostiisi, joka on tallennettu jäsentietoihisi. Salasanan tilaaminen onnistuu VAIN sähköpostilla. Jäsenyhdistyksesi jäsenrekisterivastaava voi myös antaa sinulle uuden salasanan. Tunnuksen lukittumisen saa auki tilaamalla uuden salasanan tai olemalla yhteydessä paikallisyhdistyksen jäsenrekisterivastaavaan.
  4. SenioriAppin käyttöön tarvitse nettiselaimen.
  5. Mene SenioriAppi -kirjautusmissivulle verkkoselaimellasi klikkaamalla alta tai osoitteessa https://senioriappi.senioriliitto.fi

SenioriAppin kirjautumisohjeet - Lue huolella!

1. Paina Tilaa uusi salasana tästä -kohtaa

2. Tilaa uusi salasana syöttämällä rekisterissä oleva sähköpostiosoitteesi Sähköposti -kenttään. Saat sähköpostiisi ohjeet uuden salasanan luontia koskien.

3. Kun olet klikannut Tilaa uusi salansa -nappia, tulee esiin seuraava teksti. Nyt voit siirtyä sähköpostiisi.

4. Sähköpostistasi löydät alla olevan mukaiden viestin. Viestissä on jäsennumerosi, jota tarvitset SenioriAppiin sisäänkirjautumiseen. Klikkaa viestissä olevaa linkkiä. Jos et ao. mukaista viestiä, pyydä salasana kirjautumiseen oman paikallisyhdistyksesi jäsenrekisterivastaavalta.

Jos linkki ole aktiivinen, kun sen sisältävä viesti tulee sinulle, on kyse siitä, että sähköpostisi deaktivoi linkit. Kokeile kopioida ja liittää se nettiselaimen selainriville.

5. Kun olet klikannut linkkiä, avautuu sinulle seuraava näkymä.Kirjaa annettuihin kenttiin ensiksi jäsennumerosi Jäsennumero -kohtaan ja haluamasi salasana niille varattuihin kenttiin ohjeen mukaisesti. Paina lopuksi vaihda salasana -nappia!

6. Nyt voit palata kirjautumissivulla ja kirjautua käyttämällä joko sähköpostisositettasi joka on merkattu jäsenrekisteriin tai jäsennumeroasi yhdessä valitsemasi salasanan kanssa.