Liiton toimiston syksyn palveluajat

Liiton toimiston palveluajat ovat muuttuneet 4.8.-31.12.2024.

Jäsenpalvelu- ja koulutussuunnittelija Heli Peuralinna on toimivapaalla 1.8.-31.12.2024 välisen ajan. Toimivapaan ajaksi ei palkata sijaista.

Henkilöjäsenet asioivat suoraan oman paikallisyhdistyksensä kanssa.  Jos haluat tehdä osoitteenmuutoksen, täydentää tai muuttaa jäsentietojasi, tehdä muutoksia jäsenyyteesi, painetun Patinan tilaukseen tai kysyä jäsenmaksulaskusta, ota yhteyttä omaan senioriyhdistykseesi. Yhdistysten yhteystiedot löydät täältä: https://www.senioriliitto.fi/liitto/piirien-ja-yhdistysten-yhteystiedot/

Toimiston puhelinpäivystysajat ovat 1.8.alkaen seuraavat:
Ma klo 10.00–12.00
Ti klo 13.00–15.00
To klo 10.00–12.00

• Hallinto- ja talousvastaava Stella-Liisa Sengül huolehtii kultaisten ansiomerkkien esityksistä hallitukselle, tilausportaalin asioista ja toimiston neuvonnasta luottamushenkilöille.
  • Neuvontaa paikallisyhdistysten nettisivuvastaaville antaa ensisijaisesti piirin nettisivuvastaava ja vasta tarvittaessa viestintäpäällikkö Petri Rytkönen.
  • Järjestöpäällikkö Pia Nyman neuvoo yhdistyksiä järjestöllisissä erityiskysymyksissä.
  • Edunvalvonnan suunnittelija Timo Vuori edunvalvontaan liittyvissä asioissa tarvittaessa.
  • Yhteydenottoja toivotaan ensi sijassa sähköpostitse.

KILTA-asioissa liiton toimisto keskittyy neuvomaan jäsenrekisterivastaavia paikallisyhdistyksissä ja piireissä. Yhteydenottoja Kilta-asioissa liiton toimistoon 1.8. alkaen tekevät siis vain jäsenrekisterivastaavat ja laskutusasioissa taloudenhoitajat.

Heli Peuralinnan toimivapaan aikana koulutukset toteutuvat syksyn koulutuskalenterin mukaisesti. Uusia koulutuksia ei rajallisten henkilöstöresurssien vuoksi voida järjestää.