LOPPUUNMYYTY! Lähde Patinan ja Senioriliiton mukana sadonkorjuuristeilylle Ahvenanmaalle 20.-22.9.2024.

Sadonkorjuuristeilyllä koet tunnelmallisen Skördefesten-tapahtuman ja syksyisen Ahvenanmaan kauneimmillaan! Skördefesten juhlistaa paikallista ruokakulttuuria ja käsityöläistaitoja.

Vastaleivotun leivän tuoksu, syksyn satoherkkujen värikirjo, neulottuja ja huovutettuja käsitöitä, sen seitsemän sorttia erilaisia hilloja, marmeladeja ja säilykkeitä, laitumella iloisesti hirnahteleva hevonen ja taustalta kantautuva traktorin hyrinä. Tässä on vain pieni maistiainen siitä, mitä Ahvenanmaan sadonkorjuujuhlilla voi kokea 20.–22. syyskuuta 2024.

Sadonkorjuujuhlat tarjoavat myös erityistä lämpöä ja yhteisöllisyyttä. Täällä kohtaavat ruoantuottajat ja kuluttajat, kaupunkilaiset ja maalaiset, mannerlaiset ja saaristolaiset, nuoret ja varttuneet, eläimet ja ihmiset. Juuri sadonkorjuujuhlien lämpöisen tunnelman ansiosta monet osallistuvat tapahtumaan vuodesta toiseen – vierailevat avoimilla maatiloilla ja ihastelevat maaseudun elämää.

Laiva (Viking Linen M/S Gabriella) lähtee perjantaina klo 17.15 Helsingin Katajanokalta. Ja palaamme Helsinkiin takaisin sunnuntaina klo 14.00.

Ruokailut laivalla ovat myös Sadonkorjuu-teeman mukaisia! Ryhmälle on varattu menomatkalla herkuttelu syysbuffetissa ja paluumatkalla teeman mukainen kolmen ruokalajin menu à la carte -ravintolassa. A la carte ruokailuun tulee valita etukäteen pääruoka vaihtoehdoista liha/kala/kasvis.

HINTA alk. 333 € /hlö

Voit varata matkasi:
Soittamalla: 010 2323 200 ma-pe 9–16
Sähköpostitse: myyntipalvelu@matkapojat.fi
Tai netistä josta löytyy koko matkaohjelmai: https://www.matkapojat.fi/erikoismatkat/kansallinen-senioriliitto/senioriliitto-sadonkorjuu