Huomasitko jo senioreiden joulunajan matkat? Kohteena Visbyn joulutori sekä Hansaristeilyllä viehättävät Lüneburgi & Cellen joulutorit

Nyt on mahdollisuus lähteä harvinaisemmalle joulumarkkinamatkalle kohti Visbytä tai tunnelmalliselle joulutorimatkalle kohti viehättäviä Lüneburgia & Celleä senioreiden Hansaristeilyllä!

Patina ja senioriliiton Joulumarkkinat-risteily (Matkapojat)

Tervetuloa mukaan Patina / Kansallisen Senioriliiton ikimuistoiselle Joulumarkkinat Visby-risteilylle Viking Cinerellalla 30.11.-2.12.24! Kiehtova Gotlanti on vuosisatojen varrella houkutellut niin hansakauppiaita, valloittajia kuin taiteilijoita.

Koe saari risteilyllä suoraan Helsingistä Viking Cinderella laivalla. Perillä vietetään yksi kokonainen päivä, jolloin voit tutustua ihastuttavaan jouluiseen Visbyn kaupunkiin ja Gotlannin saareen joko omin päin tai osallistua erilaisille opastetuille retkille. Hinta alkaen 225 € / hlö

Lue lisää Visbyn matkastaklikkaamalla tästä!

Senioreiden Hansaristeily Saksaan – viehättävät Lüneburg & Celle joulutorien aikaan 3.12.2024 (Kristina)

Lähde Lüneburgin tunnelmallisille joulutoreille ja nauti Cellen satumaisesta talvitunnelmasta – adventtiajan yhteismatka vie kahteen viehttävään joulun taikaa huokuvaan pohjoissaksalaiseen kaupunkiin. Loman kruunavat rennot meripäivät Itämerellä herkullisine buffetteineen ja talvisine merimaisemineen.

Tämä matkan aikataulu on suunniteltu kiireettömäksi. Vapaa-aikaa on normaalia enemmän sekä kävelykierrokset ovat suunniteltu verkkaiseen tahtiin.

Lue lisää Hansaristielystäklikkaamalla tästä!